استراتژی شبکه های اجتماعی شما را به خوبی هدایت می کند که چه چیزی را چه زمانی باید منتشر کنید؛دنبال کردن این استراتژی موجب می شود همیشه تازه و به روز باشید و همواره با مخاطبانتان ارتباط داشته باشید. پس شما باید برنامه ای برای حضور در شبکه های اجتماعی (Social Media) داشته باشید!

در ادامه پنج نکته خواهیم گفت که به شما در این راه کمک خواهد کرد.

1- محتواها را متناسب با اهداف کسب و کارتان تنظیم کنید.

مطالب شما باید مکمل اهداف کسب و کارتان باشد. به عنوان مثال اگر شما یک شرکت محلی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی هستید و به صاحبان منازل مسکونی خدمات ارائه می دهید، می خواهید مردم را تشویق کنید تا سیستم های حرارتی را خود چک و به روز کنند، لذا پست هایی که می گذارید باید در مورد داشتن یک موتور تنظیم کننده خوب در سیستم های حرارتی، علائم خطرِعدم تراز بودن هیترهای حرارتی و مطالبی از این دست باشد. پست هایی که با هدف های کلی کسب و کار شما سازگار باشد.
در کل محتوای منتشر شده ی شما باید یکی از ۴ هدف زیر را دنبال کند:

  • افزایش ترافیک سایت

  • افزایش فالوور

  • کسب درآمد

  • تعامل مفید با کسب و کارهای دیگر

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات طراحی سایت تهران را به شما عرضه می کند.

تبلیغات درون متنی

article_image_one_328.jpg

2- خط مشی یک برند بزرگ را دنبال کنید.

برندهای بزرگ در این راه چند مورد به ظاهر کوچک را به خوبی رعایت می کنند.برای شروع جاهایی را پیدا می کنند که مشتریانشان راجع به آن حرف می زنند و بعد در آنها دقیق می شوند. سپس محتواهایی را خلق می کنند که مردم راجع به آن صحبت می کنند و تمایل دارند بیشتر در موردشان بدانند و در آخر این برندها از رسانه های اجتماعی بهره می گیرند تا بازخورد مشتریانشان را بسنجند و آنچه راجع تجارتشان می گویند را بفهمند. آیتم های تشویقی برای مشتریانتان بگذارید تا مراجعه ی حضوری به فروشگاه را کم کنند و شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند و از آن طریق نیز درخواست هایشان را مطرح کنند.

3- در مورد پست مطالبتان تیزهوشانه عمل کنید.

در توئیتر پست ۵ تا ۱۰ مرتبه ایِ مطلب در طول روز خوب است در حالی که در فیس بوک ۱ تا ۴ بار کافی است. از اینکه باید پست هایتان را چندین مرتبه ارسال کنید اصلاً نترسید. اگر مطلب شما پیام مهمی دارد که می خواهید به دست مخاطبان زیادی برسد، افزایش تعداد پست مطلبتان اصلاً مانعی ندارد.هم چنین زمانی که می خواهید در شبکه های اجتماعی مطلب بگذارید نیز بسیار مهم است. مثلاً اینکه بدانید چه زمانی مخاطبانتان آنلاین هستند.

4- زمان بندی متعهدانه

اگر شما تنها مطلب بنویسید و آن را پست کنید تنها نیمی از کار را انجام داده اید، پس به نیمی از موفقیت مدنظرتان هم خواهید رسید. هنگام به اشتراک گذاری مطلبتان داشتن یک برنامه ی زمانی متعهدانه بسیار مهم است. بدین مفهوم که مطلبتان را در زمان مشخصی ارسال کنید و به کامنت های دریافتی در همان چند دقیقه اول پاسخ دهید.

5-با مشتریانتان صحبت کنید.

یک کسب و کار خوب زمانی نتیجه می دهد که ۸۰ الی ۹۰ درصد از زمان آن به صحبت با مشتریان و ۱۰ الی ۲۰ درصد آن راجع تجارت و این که چگونه می توانید به مشتریانتان کمک کنید گذرانده شود.بر این موضوع متمرکز شوید که مشتریانتان چه چیزی می خواهند تا بتوانید در مورد آن مطلب منتشر کنید.به سوالاتی که می پرسند دقت کنید؛ مطمئن باشید که گوش دادن به مخاطبانتان بیشتر از هر تجربه ی دیگری به درد شما می خورد.در بین صحبت با آنها گفتن چند لطیفه یا چند تجربه ی کوتاه در رابطه با موضوع، خالی از لطف نیست. مردم همیشه عاشق این هستند که بدانند فهمیده شده اند.

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان


ن : تام
ت : يکشنبه 7 ارديبهشت 1399
   
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]